DİNAR” EDİRNE ESNAFI TURİZMİN, DEĞERİNİ ANLADI”

Edirne Tava Ciğer Kalite Koruma Derneği Başkanı Bahri Dinar ,” Edirne esnafı turizmin değerini anladı. Kalkınmanın ancak bu yolla olacağının bilincine vardı. Edirne'de esnafların hizmetinden memnun olmayan turistleri Belediye ve Edirne Valiliğinin şikayet hattına başvurma hakları var” dedi.

DİNAR” EDİRNE ESNAFI TURİZMİN, DEĞERİNİ ANLADI”

Edirne Tava Ciğer Kalite Koruma Derneği Başkanı Bahri Dinar ,” Edirne esnafı turizmin değerini anladı. Kalkınmanın ancak bu yolla olacağının bilincine vardı. Edirne'de esnafların hizmetinden memnun olmayan turistleri Belediye ve Edirne Valiliğinin şikayet hattına başvurma hakları var” dedi.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
31 Ağustos 2017 Perşembe 05:00
DİNAR” EDİRNE ESNAFI TURİZMİN, DEĞERİNİ ANLADI”

Edirne'yi Tanıtma ve Tava Ciğeri Kalite Koruma Derneği Başkanı Bahri Dinar,  Kurban Bayramı öncesi yaptığı açıklamada Edirneli esnafların  bölgede tek kalkınma yolununun turizmden geçtiğini esnafların bunun bilincine vardığını belirterek,” Esnaf arkadaşlarımız gelen misafirlere çok iyi misafirperverlik yapıyorlar. Esnaflarımız  her haliyle  turizme angaje olmuş durumda  bu yönde gayret gösteriyor, kendilerini bu yönde  yetiştiriyor. Bizler Edirne'nin bir turizm kenti durumuna geldiğinin bilincindeyiz, işyerlerimizi personelimizi ona göre düzenliyoruz. Önümüzde mübarek Kurban Bayramı var, öyle inanıyorum ki, bayramda huzurlu bir ortamı tercih edip tarihi doku içinde mutlu  olmak isteyenler yine Edirne'ye gelecekler.
Kentimizin çok güzel tanıtımı yapılmaktadır.Benim de bu konuda katkım olduğu için mutluluk duyuyorum. Aslında kentimiz yapılan festivallerle  ve  UNESCO  tarafında tanınan örnek alınan  bir kent olması nedeniyle dünyanın her yöresinde  biliniyor .Dünyanın dört bir yöresinden ,uzak doğudan  kentimize turistler gelmektedir. Doğal güzellikler tarihi dokusu medeni insanları ile Edirne cazip bir şehir.
 Biz esnaflar, Kurban Bayramında gelecek misafirlerimizi ağırlamak için en iyi şekilde hazırlıklarımızı tamamladık.
Gelen turistler kentin tarihi ve turistlik yörelerini gezecekler, bu işin bir de yemek tarafı var. Bilindiği gibi Edirne ciğeri dünyanın her tarafında tanınıyor. Edirne'ye  gelip ciğer yemeden giden olmuyor.
Bizler de gelen misafirlerimize en iyi şekilde hizmet sunacağız. Gelen misafirlerimize çok Betkanyon iyi hizmet vermeliyiz ki şehrimizin  turizm potansiyeli her geçen yıl artmış olsun. Bizler Edirne'nin ancak turizmle kalkınacağı bilincindeyiz. Konuklarımızı en iyi şekilde ağırlayacağız. Turizme hizmette sadece biz esnaflarımıza değil, tüm Edirne halkına görev düşmektedir. Bu günlerde herkes  fahri turizm elçisi gibi çalışmak zorundadır.  Tüm halkımız Edirne'ye ne kadar çok turist gelirse kentin o oranda kalkınacağının bilincine varıyor. Bu çok olumlu gelişme” dedi.
HAKSIZLIĞA UĞRAYANLAR ŞİKAYETTE BULUNMALI
        Esnaflarımız he ne kadar gelen turistlere gereken saygıyı göstermiş olsa da bunu ihlal edenler için Edirne Belediye  Başkanlığı ve valiliğimizin bir Whatsapp hattı bulunmaktadır.insanlarımız memnun olmadığı konularını bu şikayet hattına bildirebilirler. Bu sistem işlediğinde herkes hata yapmamak için kendine çeki düzen verir. Misafirlerimizin bir haksızlığa uğradıklarında şikayet hattına iletmeleri en sağlıklı yoldur.
KENTİ  TANITAN BROŞÜRLER DAĞITILMALI
Bu arada esnaflarımız gelen turistlere Edirne'yi tanıtıcı broşürler sunmasında büyük yarar görüyorum .Aslında her broşür  bir müşteri demektir. Edirne'den mutlu ayrılan misafirler  kentimize daha çok turistin gelmesini sağlar.  Gelen turistlere Edirne'yi tanıtan broşürleri verdiğinizde hem Edirne deki tarihi yerleri tanıma imkanı buluyor , bu broşürleri bir kenara atmıyor, memleketlerine götürüp gelecek turistlere  zemin hazırlıyor. Bu  tür tanıtımlar aynı zamanda o işletmenin reklamı oluyor.Bunu dikkate almalıyız .
Bu vesileyle Tüm Edirnelilerin, ülkemiz insanları ve İslam aleminin Mübarek Kurban Bayramını kutlarım” diye konuştu  

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.