ACİL ÇAĞRILAR TEK NUMARADA

İçişleri Bakanlığınca yürütülen acil çağrıları 112 Tek Acil Çağrı Merkezi’nde birleştirme projesi kapsamında Edirne Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne ait tüm araçlarda yer alan ‘110 İtfaiye İhbar’ telefon numarası 112’ye çevrildi. Vatandaşların acil durumlarda sadece tek acil çağrı numarası olan 112’yi araması yeterli olacak.

ACİL ÇAĞRILAR TEK NUMARADA

İçişleri Bakanlığınca yürütülen acil çağrıları 112 Tek Acil Çağrı Merkezi’nde birleştirme projesi kapsamında Edirne Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne ait tüm araçlarda yer alan ‘110 İtfaiye İhbar’ telefon numarası 112’ye çevrildi. Vatandaşların acil durumlarda sadece tek acil çağrı numarası olan 112’yi araması yeterli olacak.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
12 Eylül 2019 Perşembe 08:27
ACİL ÇAĞRILAR TEK NUMARADA

İçişleri Bakanlığınca yürütülen acil çağrıları 112 Tek Acil Çağrı Merkezi’nde birleştirme projesi kapsamında: 110 İtfaiye İhbar, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri tek çatı altında toplandı. Bu kapsamda Edirne Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri; İtfaiye Müdürlüğü’ne ait tüm araçlarda yer alan ‘110 İtfaiye İhbar’ telefon numarası 112’ye çevrildi.

Acil durumlarda vatandaşların sadece 112’yi araması yeterli olacak. 112’yi arayan vatandaşlar ‘Edirne Acil Çağrı Merkezi’ anonsuyla karşılanacak. Daha sonra olayla ilgili tüm yönlendirmeler bu merkezden yapılacak.

Haber Merkezi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.