BİR MARKA DA “LAVANTA KOLONYASINDAN”

Edirneli genç işadamları kentin markalar şehri olması için girişimlerde bulunuyor. Edirne’nin genç girişimcilerinden Dünya Şekerleme’nin Sahibi işadamı Kayhan Özdeveciler, yaptığı girişimlerle kentte bir marka haline gelen Lavanta’yı yeni bir marka haline getirdi. Karaağaç Lavanta Kolonyası markasını üreten Özdeveciler, yeni ürünlerini Türkiye’nin dört bir yanına göndererek kentin tanıtımına katkıda bulunmayı hedefliyor.

BİR MARKA DA “LAVANTA KOLONYASINDAN”

Edirneli genç işadamları kentin markalar şehri olması için girişimlerde bulunuyor. Edirne’nin genç girişimcilerinden Dünya Şekerleme’nin Sahibi işadamı Kayhan Özdeveciler, yaptığı girişimlerle kentte bir marka haline gelen Lavanta’yı yeni bir marka haline getirdi. Karaağaç Lavanta Kolonyası markasını üreten Özdeveciler, yeni ürünlerini Türkiye’nin dört bir yanına göndererek kentin tanıtımına katkıda bulunmayı hedefliyor.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
25 Haziran 2021 Cuma 06:36
BİR MARKA DA “LAVANTA KOLONYASINDAN”

Edirneli genç girişimci Kayhan Özdeveciler, kendi çabalarıyla oluşturduğu Karaağaç Lavanta Kolonyası markasıyla kente hizmet etmeyi hedefliyor. Edirne’ye gelen yerli ve yabancı turistlerin büyük ilgisiyle karşılanan Karaağaç Lavanta Kolonyası, şimdiden Türkiye’nin bir çok ilinden sipariş almış durumda.

Edirne’yi markalar şehri yapmak isteyen Edirneli genç iş adamı Kayhan Özdeveciler, kentte düzenlenen Lavanta Günlerinden esinlenerek kente yeni bir marka getirmeyi başardığını dile getirdi. Edirne’nin markalar kenti olması gerektiğini ve bu konuda çalışmalar yürüttüğünü dile getiren, Özdeveciler, “Biz çalışarak, hedefimize ulaştık. kentimize ir marka daha kazandırdık. Kentte hizmet veren iş adamlarının da Edirne’ye özgün markalar üreterek kentin Markalar Şehri olarak anılmasını için çaba harcamalı. Bu şekilde Edirne kazanacaktır, Edirneli kazanacaktır” dedi.

8 AYLIK ÇALIŞMANIN SONUCU

Kayhan Özdeveciler, Karaağaç Lavanta Kolonyası isimli kolonyanın şu anki aroması ve kalitesine ulaşmak için 8 ay gibi bir süre çalıştıklarını dile getirerek, “En sonunda beklediğimiz kaliteyi ve aromaya ulaştık. Hemen seri üretime geçtik. Bunu yaparken markamızın patenti içinde gerekli girişimlerde bulunduk. Edirnemize yeni bir marka kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Markamızın yanında şişelerimizin üzerinde de yine kentimizin ünlü Meriç Köprüsü’nün fotoğrafını kullandık.

Kolonyamızın kokusu uzun süre kalmakta. Kalıcı bir etki oluşturmak istedik ve bunu da başardık.”

TÜRKİYE’NİN DEĞİŞİK İLLERİNE GÖNDERECEĞİZ

Kayhan Özdeveciler, kendi markaları olan Karaağaç Lavanta Kolonyasını Türkiye’nin dört bir yanına göndermek istediklerini de dile getirerek, “Şu anda birden fazla ilden sipariş aldık. Onlara kolonyamızı gönderdik. Biz kolonyalarımızda kaliteye önem verdik. İstedik ki Edirnemizin ismini taşıyan bu ürün kokusunun yanında kalitesiyle de akıllarda kalsın. Her kim alırsa alsın, Edirne’mizin ismini güzel anmasını istedik” dedi.

1 ALANA 1 BEDAVA

Lavanta’yı seven, Lavanta aşığı olan Edirnelilere Açılışa özel Kampanya yaptıklarını ifade eden Firma sahibi Kayhan Özdeveciler; “Edirne Karaağaç Lavanta Kolonyamızdan 1 adet alana, bizler de 1 Adet hediye ediyoruz. Edirne Karaağaç Lavanta, Lavanta Kolonyasının patentini de aldık. Edirne’mize gelen yerli turistlerimizin aşık olduğu Edirne’mizin Karaağaç Bölgemizin ismini verdik. Tüm halkımızı mağazamıza bekliyoruz.” dedi.

Yavuz Göktaş

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.