EDİRNE TARİHİNDE İLK DEFA UYGULANDI!

Aralık ayında Edirne Belediyesi tarafından başlatılan altyapı çalışmaları büyük bir hızla devam ederken; dün Edirne tarihinde ilk defa yatay delgi sondaj yöntemi uygulandı. Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan geçtiğimiz aylarda yaptığı açıklamada, “Tren yolunda başka bir yöntem uygulayamadığımız için yatay delgi sondaj yöntemi ile geçmemiz gerekiyordu. Yerin altından 6 metrelik kottan 1600’lük çelik borularla, yatay delgi sondajla burasını geçiyoruz. Bu borular aynı tünel yapımı gibi. Yerin 6 metre altında yer alacak.” ifadelerini kullanmıştı ve dün de bu yöntem büyük bir titizlikle uygulandı.

EDİRNE TARİHİNDE İLK DEFA UYGULANDI!

Aralık ayında Edirne Belediyesi tarafından başlatılan altyapı çalışmaları büyük bir hızla devam ederken; dün Edirne tarihinde ilk defa yatay delgi sondaj yöntemi uygulandı. Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan geçtiğimiz aylarda yaptığı açıklamada, “Tren yolunda başka bir yöntem uygulayamadığımız için yatay delgi sondaj yöntemi ile geçmemiz gerekiyordu. Yerin altından 6 metrelik kottan 1600’lük çelik borularla, yatay delgi sondajla burasını geçiyoruz. Bu borular aynı tünel yapımı gibi. Yerin 6 metre altında yer alacak.” ifadelerini kullanmıştı ve dün de bu yöntem büyük bir titizlikle uygulandı.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
23 Nisan 2020 Perşembe 06:11
EDİRNE TARİHİNDE İLK DEFA UYGULANDI!

Edirne’nin en büyük kanayan yarası olarak nitelendirilen altyapı konusunda Edirne Belediyesi tarafından başlatılan çalışmalar hızla devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde de bu kapsamda kent meydanı Saraçlar Caddesi’nde çalışmalara start verilmişti. Dün itibariyle Saraçlar Caddesi’nde de çalışmaların büyük bir hızla ilerlediği gözlemlendi. Buna paralel olarak kentin toplam 6 bölgesinde de altyapı çalışmaları devam ediyor. Bilindiği gibi Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan geçtiğimiz aylarda yapmış olduğu açıklamada, “Tren yolunda başka bir yöntem uygulayamadığımız için yatay delgi sondaj yöntemi ile geçmemiz gerekiyordu. Yerin altından 6 metrelik kottan 1600’lük çelik borularla, yatay delgi sondajla burasını geçiyoruz. Bu borular aynı tünel yapımı gibi. Yerin 6 metre altında yer alacak. Karşıya geçecek ve sonra bu 1600’lük çelik boru kılıflarının içerisine beton buhar kürü boru imalatları yapılacak ve kalıcı bir şekilde şehrin bütün ana hatlarını yağmur suyu, kanalizasyonu, buradan bu sistemle taşıyarak, Paşaçayırı’ndaki İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi ile buluşturmuş olacağız.” ifadelerini kullanmıştı. Dün de çalışmalar kapsamında bu yöntem büyük bir titizlikle uygulandı.

Kerem Filiz

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.