ILICALI: “ETUS ÖRNEK BİR UYGULAMA”

Bayındırlık, İmar, Ulaştırma ve Turizm Komisyonu Sözcüsü, Erzurum eski dönem Milletvekili Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı Etus’un Yeni İmaret Mahallesi’nde bulunan idari ve teknik tesislerinde incelemelerde bulunurken, Ilıcalı ETUS’un örnek bir uygulama olduğunu söyledi.

ILICALI: “ETUS ÖRNEK BİR UYGULAMA”

Bayındırlık, İmar, Ulaştırma ve Turizm Komisyonu Sözcüsü, Erzurum eski dönem Milletvekili Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı Etus’un Yeni İmaret Mahallesi’nde bulunan idari ve teknik tesislerinde incelemelerde bulunurken, Ilıcalı ETUS’un örnek bir uygulama olduğunu söyledi.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
10 Ağustos 2018 Cuma 08:05
ILICALI: “ETUS ÖRNEK BİR UYGULAMA”

Bayındırlık, İmar, Ulaştırma ve Turizm Komisyonu Sözcüsü, Erzurum eski dönem Milletvekili Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı ile Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan Etus’un Yeni İmaret Mahallesi’nde bulunan idari ve teknik tesislerinde incelemelerde bulundu.

ETUS’u inceleyen Ilıcalı Edirne Belediyesi’ni, Başkan Gürkan’ı ve ETUS yöneticilerini tebrik ederek, “Çok ideal bir sistem oluşturmuşlar. Her şehirde bizim istediğimiz şey toplu ulaşımın tek elden olması. Bunu başarmışlar. Birçok farklı şey düşünmüşler. Daha da geliştireceklerini düşünüyorum. Örnek bir uygulama” dedi.

“HİZMET KALİTESİNİ SÜREKLİ ARTTIRMAK ZORUNDAYIZ”

Edirne’de yapılan çalışmalar hakkında bilgi veren Gürkan, “Toplu ulaşımı süreklilik arz eden çok dinamik bir sektör olarak görüyorum. Ve toplu ulaşımda iyileştirmenin sonu yok. Çok ucu açık. Sürekli güncellenmesi gereken bir alan. Toplu ulaşımda gelişme ne zaman biter? Vatandaş kendi özel aracında seyahat ettiği zaman. Vatandaş toplu ulaşıma, trafik derdi olmasın diye ya da kendi özel aracı olmadığı için biniyor. Başka türlü toplu ulaşım aracına binmez. O zaman bizim bu toplu ulaşımı kullanan herkese vereceğimiz azami memnuniyeti sağlamak zorundayız. Hizmet kalitesini sürekli arttırmak zorundayız. Bir takım eksiklikler vardır mutlaka. Vatandaşlarımızın şoförlerden şikayeti vardı. Ama dikkat ediyorum bu şikayetlerde gittikçe azalıyor” dedi.

“BİZİM ETUS’UN BALIK İSTİFİNE KURBAN OLAYIM”

Ayakta yolcu taşıma konusunda da bir takım şikayetler geldiğine değinen Gürkan, “Geçen yıl ya da 1.5 yıl önce ben gösterdim birkaç basın mensubu arkadaşa, İtalya’da otobüse bindim ben. Yani bizim Etus’un balık istifine kurban olayım. Almanya’da biniyoruz, biz de başka yere gittiğimizde biniyoruz. Bu şu demek değil. Ne yapalım bütün dünyada toplu ulaşımda ayakta yolcu taşıma var. Herkes kaderine razı olsun değil. Biz bunu daha nasıl düşürebiliriz? Daha nasıl kaliteli hizmet verebiliriz? Klimasıydı, daha nazik şoförler, daha güler yüzlü personel. Daha empati ile yaklaşan insanlar. Bunun peşindeyiz. Şikayetlerden şikayetçi değiliz ama bir hak varsa onun da teslim edilmesi taraftarıyız. ETUS, Uluslararası Toplu Taşıma Birliği’nde Türkiye’nin büyük şehir olmadan tek davet alan ve üye alan birlik. Ve Edirne tek şehir. Şimdi bunun da bir alkışı hak etmesi lazım” diye konuştu.

“ÇOK İDEAL BİR SİSTEM OLUŞTURMUŞLAR”

Erzurum Milletvekili; Bayındırlık, İmar, Ulaştırma ve Turizm Komisyonu Sözcüsü Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı da Edirne Belediyesi’ni, Başkan Gürkan’ı ve ETUS yöneticilerini tebrik ederek, “Çok ideal bir sistem oluşturmuşlar. Her şehirde bizim istediğimiz şey toplu ulaşımın tekelden olması. Buradaki bütün bu işi yapanların aynı birliğe, işte adı kooperatifse bir kooperatife, sisteme dahil olması. Bunu başarmışlar. Mükemmel bir şey. Böyle de bir yer oluşturmuşlar. Birçok farklı şey düşünmüşler. Lojistik desteğinden, akaryakıtına kadar. Daha da geliştireceklerini tahmin ediyorum. Bu açıdan örnek bir şey toplu taşımada. Uluslararası Taşımacılar Birliği’nden de ödül almışlar. Şimdi hatları güncelliyorlarmış. Edirne’de muazzam bir nüfus artışı var. Çok turist var. Bu açıdan da bu hatları güncellemeye karar verip bunu yapmakta muazzam bir şey. Bundan dolayı da tebrik ediyorum” şeklinde konuştu.

Barış Karapaça

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.