REKLAM UĞRUNA ‘DEĞER MİYDİ’ ?

Edirne Valiliği İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından kentte birincisi düzenlenen kahve ve çikolata festivaline, reklamlı Atatürk fotoğrafı damgasını vurdu. Festivale katılan konukların günün anısına fotoğraf çekilmesi için katılımcı bir firma tarafından hazırlanan ‘Atatürk’ fotoğrafında, firmanın reklamının olması katılımcıların tepkisine neden oldu.

REKLAM UĞRUNA ‘DEĞER MİYDİ’ ?

Edirne Valiliği İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından kentte birincisi düzenlenen kahve ve çikolata festivaline, reklamlı Atatürk fotoğrafı damgasını vurdu. Festivale katılan konukların günün anısına fotoğraf çekilmesi için katılımcı bir firma tarafından hazırlanan ‘Atatürk’ fotoğrafında, firmanın reklamının olması katılımcıların tepkisine neden oldu.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
29 Kasım 2021 Pazartesi 06:14
REKLAM UĞRUNA ‘DEĞER MİYDİ’ ?

Söz konusu firmanın, Atatürk’ün altına reklamını yapmasını eleştiren misafirler, “En önemli değerimiz olan Atatürk’ün bu tür ticari faaliyetlerde kullanılmasını doğru bulmuyoruz. Ata’mız hiçbir kuruma, kişiye ait değildir. Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu ve en önemli değeridir” dediler. Geçmiş yıllarda ünlü bir triko firması, Ata’mızın fotoğraflarını reklam afişlerinde kullanmış ve toplumun büyük tepkisini almıştı. Atatürk’ün kahveyi çok sevdiğini fakat reklam ve şov amaçlı kullanılmasını uygun bulmadıklarını belirten Atatürkçü Düşünce Derneği Edirne Şube Başkanı Celil Özcan, “Bu tarz reklam, şov vs. içeren konularda Ata’mızın kullanılması hoş değildir, doğru bulmuyoruz” dedi. Yaptığı ve katıldığı tüm organizasyonlarda bu  tür yaratıcı manevraları ile bilinen firmaya, kamuoyundan ne tür tepkilerin geleceği merak konusu oldu.

Hasan Boyacıoğlu

Son Güncelleme: 14.12.2021 10:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.