İKİNCİ ELDE GÜVEN HER ŞEYİN ÖNÜNDE...

Sıfır otomobilde yaşanan ‘çip’ krizi nedeniyle araç almak isteyenlerin tercihi ikinci el otomobiller olmakta. İkinci el otomobil alırken nelere dikkat edilmesi konusunda açıklamalarda bulunan uzun yıllar galericilik yapan Levent Alamut, ikinci el otomobilde en önemli şeyin güven olduğunu belirterek, “Müşteride ekspertize gittiği zaman bizim söylediğimizden başka bir şeyle karşılaşmamalı. Güven budur” dedi.

İKİNCİ ELDE GÜVEN HER ŞEYİN ÖNÜNDE...

Sıfır otomobilde yaşanan ‘çip’ krizi nedeniyle araç almak isteyenlerin tercihi ikinci el otomobiller olmakta. İkinci el otomobil alırken nelere dikkat edilmesi konusunda açıklamalarda bulunan uzun yıllar galericilik yapan Levent Alamut, ikinci el otomobilde en önemli şeyin güven olduğunu belirterek, “Müşteride ekspertize gittiği zaman bizim söylediğimizden başka bir şeyle karşılaşmamalı. Güven budur” dedi.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
13 Ekim 2021 Çarşamba 06:39
İKİNCİ ELDE GÜVEN HER ŞEYİN ÖNÜNDE...

Sıfır otomobilde yaşanan ‘çip’ krizi nedeniyle araç almak isteyenlerin tercihi ikinci el otomobiller olmakta. İkinci el otomobil alırken nelere dikkat edilmesi konusunda açıklamalarda bulunan uzun yıllar galericilik yapan Levent Alamut, ikinci el otomobilde en önemli şeyin güven olduğunu bildirdi.

Alamut İkinci El Oto Galeri Sahibi Levent Alamut gazetemize yaptığı açıklamada, internet üzerinden satış yapan insanların, öğretmen, avukat gibi meslekleri bildirerek satışı hızlandırmayı tercih ettiğini hatırlatarak, “Kimilerine bu şekilde yapılan açıklamalar ilginç geliyor. İlgiyi arttırıyor. Önemli olan araca bakmak gerekiyor. Onu alırken doğru yerde ekspertiz yaptırmak gerekir. En önemlisi ise esnaftan alış veriş yapmaktır. Şahıstan aldığınızda, şahıs bugün var ama yarın bir durum olduğunda arayıp bulmanız gerekecek. Aış verişinizi yaptıktan sonra şurasında bu var, burasında şu var diyerek her zaman kapısını çalabileceğiniz esnaftır güvenli olan” dedi.

HASAR KAYDI ÖNEMLİ

Araçta hasar kaydının önemli olduğunu dile getiren Alamut, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Hasar kaydı önemli. Arabada değişen parça, boyanan parça diye bize bildiriyor. Tabi ki 10 sene önceki parça ile bu sene olan parça aynı fiyatta olmuyor. O gün 10 bin liralık kaza bugün olsa belki 25 bin liralık hasar kaydı işlenecek. Modele göre fiyat değişiyor. Ne kadar yükselebiliyorsa hasar kaydı o kadar değişen parça olasılığı yüksek.

HERKESİN TERCİHİ DEĞİŞİR

Kimi insan arabanın dış güzelliğine bakar, kimi boyalı olsun değişenli olsun ama motor ve şasesi düzgün olsun der. Herkesin bakış açısı farklı. Önemli olan arabada yürüyen, motor, şanzımandır. Tabi ki yıllar geçtikçe arabada boya, değişen oluyor, kaza oluyor insanların başına her türlü şey geliyor. Ama motor ve yürüyen aksam en önemli parçalardır. Boyasız araba yok değil az da olsa var piyasada ama insanın başına ister istemez küçük şeyler geliyor. Boyalı parçada olabiliyor. Araca boya yapılıyorsa, düzeltme veya macunlama yapılıyorsa bu yıllar içinde tekrar kabarabiliyor, şişebiliyor. Ama çizik boyasının arabaya yapılmasında bir zarar yok.

GÜVEN ÖNEMLİ

Biz burada araca başında geçen olumlu yada olumsuz her şeyi müşteriye söylemek zorundayız. Müşteride ekspertize gittiği zaman bizim söylediğimizden başka bir şeyle karşılaşmamalı. Güven budur. Adam almış arabayı 8 sene önce ilk sahibi, 8 sene içinde tamponu boyatmış, farı değişmiş hatırlamıyorum diyor. Biz burada hepsini görüyoruz. Binici gidip biniciden araba alıyor, bu senin dediğin gibi çıkmadı diyor. Biz güncel olarak bakıyoruz. Biz araçtan eminiz, müşteri emin olamayabiliyor. Güven esnafta oluyor. Bizim Kara Motorlu Araçları Satma, Değerlendirme Alım Satım Belgemiz’de var, ruhsatımızda normal iş yeri ruhsatı değil Galeri ruhsatı aldık. Her yerde olmuyor galericilik, sokak arası, apartman altı. Onunda kıstasları var. Biz tüm koşulları sağlayarak işimizi en iyi şekilde yapma gayreti içerisinde hizmet veriyoruz.”

Yavuz Göktaş

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.