TELEFONLAR HİÇ SUSMUYOR!

Edirne Belediyesi tarafından vatandaşların şikayetlerini dinlemek ve hizmetlere daha kolay ulaşması için kurulan telefon hatlarında oldukça fazla yoğunluk yaşanıyor. Edirne Belediyesi yetkililerinden alınan verilere göre; 2020 yılı içerisinde Belediyenin Alo 153, Alo Cenaze 187, Su Arıza 186 ve santral numaraları 90 bin çağrıya cevap verdi.

Edirne Belediyesi’nin Alo 153, Alo Cenaze 187, Su Arıza 186 ve santral numaralarında yoğunluk yaşanmaya devam ediyor. Vatandaşların sorunlarını bildirmeleri ve hizmetler hakkında bilgi almaları için oluşturulan telefon hatlarında, her gün yüzlerce çağrıya cevap veriliyor.

Özellikle son dönemde altyapı çalışmalarından kaynaklanan sorunlar nedeniyle Edirne Belediyesi’ne bağlı söz konusu telefon hattı hiç susmuyor. Çağrılara cevap veren personeller de en çok su kesintilerinin yaşandığı zamanlarda çağrı alındığını ve birçok şikayetle karşılaştıklarını belirttiler.

Alo 153 hattında ise Belediyenin sorumluluğunda olmayan konularda bile vatandaşların soru sorduğunu ve çok sayıda gereksiz çağrı aldıklarını söyleyen personeller, vatandaşlardan bu konuda özenli davranmalarını rica ettiler.

Edirne Belediyesi yetkililerinden alınan verilere göre; 2020 yılında Edirne Belediyesi Alo 153, Alo Cenaze 187, Su Arıza 186 ve santral hatları yaklaşık 90 bin adet çağrıya cevap verdi.

Kerem Filiz

banner8
Haberler