GÜNDEM

AŞURE GELENEĞİ YAŞATILIYOR

Eski Cami önünde cuma namazı çıkışı düzenlenen etkinlikte Onur Yemek Yönetim Kurulu Başkanı Oğuz Kurum tarafından vatandaşlara 3 bin kişilik aşure dağıtıldı. Kurum, aşurenin birlik, beraberlik ve dayanışmanın simgesi olduğunu vurguladı.