BELEDİYE EKİPLERİ ATIK YAĞ DENETİMİ YAPTI
Edirne Belediyesi, çevrenin korunması ve sürdürülebilir bir kent yaşamının sağlanması amacıyla denetim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri tarafından kent genelindeki işletmelere yönelik bitkisel atık yağ denetimleri gerçekleştirildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir