GÜNDEM

"İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ" MASAYA YATIRILDI

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen İl İstişare Toplantısı’nda, 2025 yılı itibarıyla kamu kurumlarının da İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu kapsamına tamamen dahil olmasıyla başlayan süreç ele alındı. Toplantının basına açık bölümünün ardından kamu kurumlarının yaşadığı sorunlar, uygulamadaki ihtiyaçlar ve çözüm önerileri kapalı oturumda değerlendirildi.