MİNİKLERE TRAFİK DERSİ POLİSLERDEN GELDİ
Edirne Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, 02-08 Mayıs Karayolu Trafik Haftası kapsamında Zübeyde Hanım Anaokulu öğrencileriyle bir araya geldi. Uygulamalı eğitimde çocuklar hem trafik kurallarını öğrendi hem de polis araçlarını yakından tanıma fırsatı buldu.
Bunlar da ilginizi çekebilir