ÖĞRENCİLERE GIDA GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Tarım ve Orman Bakanlığı’nın stratejik hedefleri doğrultusunda İpsala’da gerçekleştirilen eğitimlerde, 220 öğrenciye güvenilir gıda tüketimi, hijyen kuralları ve gıda zehirlenmelerine karşı alınabilecek önlemler anlatıldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir