Bu durakta hem şehir içi midibüsleri hem de köylere gidecek minibüsler için vatandaşların  araçlarının gelmesini beklediklerini, soğuk ve yağışlı havalarda açık alanda uzun süre araçlarını   beklemek zorunda kaldıklarını belirterek; “ Önümüz kış üstelik yağmurlu havalar başladı, biz  bazen burada saatlerce minibüs beklemek zorunda kalıyoruz.  Burası hem köy minibüslerinin hem de şehir içi midibüslerin durak yeri, yetkililerin buraya  yağışlı havalarda halkın altına sığınabileceği bir kabin yapmasını bekliyoruz. Halkımızı buradaki  açık mekanda araç beklemekten i kurtarmalarını istiyoruz” dediler