Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi kapsamında yeni görev yerlerine atanan Edirne Vali Yardımcıları ve ilçe kaymakamları onuruna veda yemeği düzenlendi. Yemeğe, Edirne'ye veda etmeye hazırlanan vali yardımcısı ve kaymakamların aileleri de katıldı.
Programa, farklı illerde görevlendirilen Vali Yardımcıları Sıdkı Zehin, Turgut Subaşı ve Ercan Çiçek ile Lalapaşa Kaymakamı Bahadır Yılmaz, Enez Kaymakamı Merve Ayık, Meriç Kaymakamı Mehmet Abdulkadir Güvenç ve İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili katıldı.
Gerçekleştirilen programda konuşan Edirne Valisi Yunus Sezer, görev süreleri boyunca Edirne'nin gelişimi, kamu hizmetlerinin etkin yürütülmesi ve vatandaş memnuniyetinin artırılması adına özveriyle çalışan mülki idare amirlerine teşekkür etti.
Vali Sezer, Edirne’ye sundukları hizmetlerden dolayı Vali Yardımcıları ve Kaymakamlara başarı belgelerini takdim ederek yeni görev yerlerinde de üstün başarılar diledi.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda, görev yeri değişen idareciler de Edirne’de görev yapmaktan duydukları memnuniyeti dile getirerek, kentte edindikleri dostlukların ve hatıraların kendileri için her zaman özel bir yere sahip olacağını ifade etti.
Bülent Sarıçiçek




