Malını rahat pazarlamak isteyen üreticilerin bazıları halka güven vermek için sattığı ürünün organik olduğunu söylüyor.

Bu aslı araştırıldığında çok doğru olmadığı görülür.  Bir ürünün organik olması için sadece suni gübre atılmaması ve ilaç kullanılmaması yeterli olmuyor.

O ürünlerin organik olmayan ürünlerden belli uzaklıkta olması gerekiyor.

Bu olmadığı zaman o ürünün organik olduğu söylenemez.

Kolay satış yöntemi olduğu için bakıyoruz özellikle üretici pazarında satılan ürünlerin tamamı organik ürün olarak pazarlanıyor. Kapalı alanda suni yemle beslenen tavuğun yumurtası nasıl organik olur.

Bu ve buna benzer suni yöntemlerle yetişen ürünlerin pazarlarda organik diye yutturulmasının önüne geçilmeli.

Her önüne gelen organik ürün satıyorum diye halkı aldatmamalı.

-------------

BU YOLA DİKKAT!

Margi yanı şehir merkezine giriş yönünden ulaşım araçlarının yolcu almak için durağa girdikleri yol kasislerle dolu yaklaşık otuz metrelik yolun onarılması konusunu defalarca gündeme getirdim. Dikkate alınmadı yoldaki asfalta yama yapılması gerekiyor ki araçlar rahatlıkla gelip geçsin. Buradan bir kez daha hatırlatıyorum burada yola yapılacak birkaç yama ile sorun bitecek. Bir gün buradan geçen araçlara binerek yolun durumunu gördüğünüzde sürücülerin çilesini göreceksiniz.

---------------

FIKRA

SIRADA KAÇ KİŞİ VAR?

Berber dükkanına giren adam sordu:

Sırada kaç kişi var”

 “Dört” dediler.

Soran adam “iyi” deyip gitti. 

Birkaç gün sonra aynı kişi kapıdan başını uzatarak yine sırada kaç kişi olduğunu sordu.

“üç kişi” dedi usta…

Öteki “ya iyi” deyip gitti,.

Aynı adam üçüncü kez gelip “kaç kişi var” diye sorunca berber çok Sinirlendi, çırağına:

“Şu herifi takip et. Nereye gidiyor,kimdir öğren de gel.”dedi.

Çırak bir süre sonra döndü.

Berber sordu:

“Öğrendin mi oğlum?”

“Öğrendim usta.

Adam buradan doğru sizin eve gitti”

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.