Yeni uygulama ile birlikte Edirneliler, belediyeye iletmek istedikleri her türlü talep ve bildirimi haftanın 7 günü, 24 saat boyunca 153 hattı, WhatsApp, e-posta, sosyal medya ve CİMER üzerinden tek merkezden iletebilecek.
Edirne Belediyesi, “Çözüm Edirne” vizyonu doğrultusunda tüm iletişim kanallarını ulakBEL sistemi üzerinden tek bir dijital merkezde topladı. Telefon, WhatsApp, e-posta, sosyal medya, CİMER ve 153 üzerinden gelen tüm başvurular bu sistemde kayıt altına alınarak ilgili birimlere yönlendiriliyor.
Vatandaşlar kendilerine verilen başvuru numarasıyla taleplerinin hangi aşamada olduğunu şeffaf bir şekilde takip edebilirken, belediye ekipleri de sahadaki çalışmaları fotoğraf ve teknik bilgilerle sisteme işleyerek süreci anlık olarak güncelliyor. Böylece hem vatandaşlar hem de belediye yönetimi tüm süreci eş zamanlı olarak izleyebiliyor.
BAŞKAN GENCAN "ARTIK HİÇ BİR TALEP CEVAPSIZ KALMAYACAK"
Edirne Belediye Başkanı Filiz Gencan, uygulamayla ilgili yaptığı açıklamada,“En büyük önceliğimiz, hemşehrilerimizin talep ve bildirimlerine hızlı ve şeffaf şekilde karşılık verebilen bir belediye yapısı oluşturmaktı. ‘Çözüm Edirne’ ile artık hiçbir başvuru kaybolmuyor, hiçbir talep cevapsız kalmıyor.
153 hattı, WhatsApp ve diğer tüm iletişim kanallarını tek merkezde topladık. Ekiplerimiz sahadaki çalışmaları anlık olarak sisteme işliyor, bizler de süreci yakından takip ediyoruz. Amacımız; sorunları erteleyen değil, çözümü hızlandıran bir Edirne’dir"diye konuştu.
Edirne Belediyesi, “Çözüm Edirne” uygulamasıyla birlikte katılımcı, ulaşılabilir ve şeffaf belediyecilik anlayışını dijital altyapıyla güçlendirerek vatandaşla kurduğu iletişimi daha etkin ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşturmayı hedefliyor.
Bülent Sarıçiçek

