Trakya Üniversitesi ile Kazakistan Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolosluğu arasında yürütülen iş birliği protokolü kapsamında Tıp Fakültesi’nde eğitim alan 11 Kazakistanlı uzman hekim, 10 günlük yoğun eğitim programını başarıyla tamamladı.
Farklı branşlarda görev yapan hekimler; Nöroloji, Göğüs Hastalıkları, Vasküler Cerrahi, Göz Hastalıkları, Romatoloji, Genel Cerrahi ve Kardiyoloji alanlarında Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi ile Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi’nde teorik ve pratik eğitimlere katıldı. Program süresince güncel tıbbi yaklaşımlar ve klinik uygulamalar üzerine kapsamlı bilgi ve deneyim paylaşımı gerçekleştirildi.
Eğitimlerin tamamlanmasının ardından Trakya Üniversitesi Rektörlüğü’nde sertifika töreni düzenlendi.Törende konuşan Mustafa Hatipler, programa katılan hekimleri tebrik ederek Türkiye ile Kazakistan arasındaki dostane ilişkilerin eğitim ve sağlık alanında güçlenerek devam ettiğini vurguladı. Hatipler, üniversitenin akademik bilgi birikimini uluslararası paydaşlarla paylaşmaya devam edeceğini ifade etti.
Programa Rektör yardımcıları Sedat Üstündağ ve Mustafa Tan ile birlikte üniversite yönetimi de katıldı.
Haber Merkezi





