HİLLY OTEL GÜVENLİ TURİZM SERTİFİKASINI ALDI!

Hilly Hotel, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın Güvenli Turizm Sertifikasyon Programı çerçevesinde yayımladığı, ‘50 oda ve üzeri kapasitedeki konaklama tesisleri ve tesisler bünyesinde yer alan yeme ve içme ünitelerinde pandemi süresince uygulanacak COVID- 19 ve hijyen uygulamaları değerlendirme kriterlerini’ yerine getirerek Güvenli Turizm Sertifikası’nı almaya hak kazanan Edirne’deki ilk konaklama işletmesi oldu. Hilly Hotel sahibi Teyfik Tuzcu konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Kültür ve Turizm Bakanlığı ve İl Hıfzıssıhha Kurulu’nun bize iletmiş olduğu önlemlerin tamamını, ülkemizde salgın hastalığın ortaya çıktığı ilk günden itibaren, dikkatle takip ederek yerine getirmiş bulunuyoruz. Royal Cert Belgelendirme ve Gözetim Hizmetleri A.Ş. bu konudaki çözüm ortağımız oldu. Hazırlık sürecinde ve denetimlerde özveri ile çalışan otel müdürümüze ve tüm ekibimize çok teşekkür ediyorum.” dedi

HİLLY OTEL GÜVENLİ TURİZM SERTİFİKASINI ALDI!

Hilly Hotel, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın Güvenli Turizm Sertifikasyon Programı çerçevesinde yayımladığı, ‘50 oda ve üzeri kapasitedeki konaklama tesisleri ve tesisler bünyesinde yer alan yeme ve içme ünitelerinde pandemi süresince uygulanacak COVID- 19 ve hijyen uygulamaları değerlendirme kriterlerini’ yerine getirerek Güvenli Turizm Sertifikası’nı almaya hak kazanan Edirne’deki ilk konaklama işletmesi oldu. Hilly Hotel sahibi Teyfik Tuzcu konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Kültür ve Turizm Bakanlığı ve İl Hıfzıssıhha Kurulu’nun bize iletmiş olduğu önlemlerin tamamını, ülkemizde salgın hastalığın ortaya çıktığı ilk günden itibaren, dikkatle takip ederek yerine getirmiş bulunuyoruz. Royal Cert Belgelendirme ve Gözetim Hizmetleri A.Ş. bu konudaki çözüm ortağımız oldu. Hazırlık sürecinde ve denetimlerde özveri ile çalışan otel müdürümüze ve tüm ekibimize çok teşekkür ediyorum.” dedi

Emre SEDEF
Emre SEDEF
09 Temmuz 2020 Perşembe 13:38
HİLLY OTEL GÜVENLİ TURİZM SERTİFİKASINI ALDI!

“TEMASI EN AZA İNDİRMEK ADINA TÜM ÇALIŞMALARI YAPTIK”
Alınan önlemlerden bahseden işletme sahibi Tuzcu, tesisteki tüm departmanların ayrı ayrı Covid-19 Hijyen Protokolü’ne sahip olduğunu ve tüm ortak alanlarda olası yığılmaları önleyen sosyal mesafe düzenlemeleri yaptıklarını söyledi. Tesis içinde oluşturdukları bir ‘İç Denetim Ekibi’ olduğunu belirten Tuzcu, “Bu protokole istinaden periyodik izleme formları ve kontrol listeleri, iç denetim ekibimiz tarafından periyodik olarak denetlenip kayıt altına alıyor ve bu kayıtlar belirli periyotlarla doğrulamaya tabi tutuluyor. Böylece kayıt sistematiğini etkin bir şekilde kullanmış oluyoruz. Aslında her şey tesisimize misafirlerimizin giriş yapmasıyla başlıyor. Misafirlerimizi iki giriş noktamızda yer alan hijyen paspaslarımız ile karşılıyoruz. Sonrasında yine girişlerde bulunan Sağlık Bakanlığı onaylı ürünlerin bulunduğu dezenfeksiyon stantlarımızdan el dezenfektanı, ücretsiz maske ve eldiven temin edebiliyorlar. Misafirlerimiz, temassız kimlik okuyucumuz ve temassız pos cihazlarımız ile Check-in işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar. Bu uygulamalarımız sayesinde teması en aza indirmiş oluyoruz. Böylece hem hijyen hem de misafir memnuniyeti en üst seviyede oluyor. Giriş işlemleri sırasında yine temassız bir şekilde misafirlerimizin ateş ölçümlerini yapıp, 14 gün içinde herhangi bir vakayla karşılaşıp karşılaşmadığı, daha önce nerelere seyahat ettiği gibi bir takım soruların olduğu taahhütname doldurtuyor ve imzalatıyoruz. Çok şükür henüz başımıza gelmedi fakat olası bir yüksek ateş tespit ettiğimizde veya şüpheli olduğuna inandığımız misafirimiz olması durumunda, özel ekipmanlar ile donattığımız ‘İzolasyon Odasına’ yönlendireceğiz. Burada kendilerini sağlık ekipleri gelene kadar misafir edip, yine kendimizin tasarlayıp denetmenimizin de onayladığı ‘Acil Durum Protokolümüzü ve Tahliye Sonrası Temizlik Protokolümüzü’ uygulayacağız.” şeklinde konuştu.

“EDİRNE’DE SERTİFİKAYI ALAN İLK OTEL BİZİZ”
Sadece konaklayan misafirlere yönelik önlemlerin olmadığını belirten işletme sahibi Tuzcu, “Otelimizde aynı zamanda bir restoranımız da bulunmakta. Mutfağımızda da gerekli Gıda girdi-kabul, işleme ve servis-sunum proses basamaklarına istinaden ’Gıda Güvenliği ve Mutfak Temizlik Protokolleri’ mevcut. Aynı şekilde ‘İç Denetim Ekibimiz’ bu uygulamaları denetleyip periyodik olarak kayıt altına alıyor. Böylece hem kendimizi denetliyoruz hem de bu denetleme faaliyetine istinaden gerekli hallerde uygun aksiyonları alabiliyoruz. Örnek verecek olursak, ‘karekodlu menü’ uygulaması ile tüm restoran menülerini kaldırdık. Artık misafirlerimiz, akıllı telefonlar aracılığı ile karekod okutarak menülerimize rahatça ulaşabiliyor ve sipariş verebiliyorlar. Tesisler için ‘Bu sertifikayı aldık bitti’ diye bir durum söz konusu değil. Edirne bölgesinde bu sertifikayı alan ilk otel biziz, denetimden bir sonraki aşamada gizli müşteri uygulamaları var, tesise gelip habersizce konaklama yapacaklar. Bizi değerlendirip sonrasında raporlama yapacaklar. Dolayısıyla az önce bir kısmını anlattığım, belge almadan önce oluşturduğumuz üst seviye hijyen standartlarının adaptasyon ve doğrulamalarını etkin bir şekilde kullanmamız gerekiyor. Sağlık Bakanlığınca vurgulanan ‘Koronavirüs alacağınız önlemlerden güçlü değildir’ düşüncesine inanarak uygulamaya devam edeceğiz. Otelimizde konaklayan misafirlerimize ve çalışma arkadaşlarımıza güvenli bir ortam sağlamak için gereken tüm önlemleri Hilly Hotel ekibi olarak titizlikle uygulayacağız.” şeklinde konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.