“NET OLALIM ‘BRÜT’ÜS DEĞİL!”

Korona virüs tedbirleri kapsamında kavala kurabiyelerini ambalajlara koyarak önlem aldıklarını belirten Arslanzade Firması Sahibi Arif Meriç, hijyenik koşulların sağlanması adına gerekli tüm çalışmaları yaptıklarını söyledi. Firma olarak bütün ürünlerinin arka kapağında yazan ağırlığın ‘net’ olarak yazıldığını ifade eden Meriç, sektördeki diğer firmalara da, “Net olalım, brütüs değil!’ şeklinde uyarıda bulundu.

“NET OLALIM ‘BRÜT’ÜS DEĞİL!”

Korona virüs tedbirleri kapsamında kavala kurabiyelerini ambalajlara koyarak önlem aldıklarını belirten Arslanzade Firması Sahibi Arif Meriç, hijyenik koşulların sağlanması adına gerekli tüm çalışmaları yaptıklarını söyledi. Firma olarak bütün ürünlerinin arka kapağında yazan ağırlığın ‘net’ olarak yazıldığını ifade eden Meriç, sektördeki diğer firmalara da, “Net olalım, brütüs değil!’ şeklinde uyarıda bulundu.

Emre SEDEF
Emre SEDEF
13 Ekim 2020 Salı 09:37
“NET OLALIM ‘BRÜT’ÜS DEĞİL!”

“KAVALA’LAR AMBALAJA GİRDİ”
Arslanzade Firması Sahibi Arif Meriç, firma olarak hijyen kurallarına harfiyen uyduklarını belirterek,  “Korona virüs tedbirleri kapsamında kavala kurabiyelerimizi ambalaja koyduk. Üretim aşamamızda zaten ürünlerimiz el değmeden hazırlanıyor. İmalattan tüketime kadar hijyenin sağlanmasını hedefliyoruz. Sağlığın ne kadar önemli olduğunu bu süreçte bir kez daha anladık. Bu kapsamda da daha hijyenik koşullar sağlanması için firma olarak elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Her şeyin başı sağlık.” ifadelerini kullandı.


“BİZ FİRMA OLARAK NETİZ!”
Meriç, sektördeki firmalara ürünlerin brüt değil, net ağırlıklarını yazmaları konusunda tavsiyede bulunarak, “Müşterilerimizi de bir konuda uyarmak istiyorum. Aldıkları ürünlerin arka kapağında yazanları okusunlar. Yarım kilogram olarak aldıkları şeyin aslında net olarak ne kadar olduğunu bilsinler. Biz firma olarak netiz, brüt değil! Bütün ürünlerimizde net ağırlık yazıyor. Tüketicilerin uyanık olmasını istiyorum. Sektördeki herkese de; ‘Net olalım, brütüs değil!’ diye seslenmek istiyorum. Biz 41 yıldan beri netiz. Bizim müşteriye karşı saygımız var. İyi niyeti suistimal etmemek gerekiyor.” dedi.
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.